tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

försenat inlägg :D

Publicerad 2013-08-26 21:37:00 i Allmänt,

min helg har vart helt sjukt rolig. det började med att på lördag morgon så ringde min väckarklocka kl 5 och då var det bara att hoppa upp. sedan åkte vi men laget ner till oskarström till gympa natt&dag. ( en gympatävlig) mitt lag åkte tyvärr ut från första början men sedan har vi bara fått heja på dom andra. det kan ju ockå vara kul ibland även om man helst också bara vill hoppa upp och tävla själv. aja vi sov iallafall där en natt och kom hem ca kl 5 på lördagen. men då gick jag bara å la mig och sov.... jag var helt slut. ZZzzz! med aa nu fick ni iallafall veta vad jag har gjort i helgen även om det blev ett ganska sent inlägg. och sedan kan jag väll också säga att det faktikt blev 5 varbergslag på prispallen,så det var ju skoj!! :DD <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela