tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Annandag jul

Publicerad 2013-12-26 22:17:22 i Allmänt,

Dagarna bara rinner förbi. Nu var annandag jul också avklarad och jag vet knappast vad jag har gjort. Jag sov ganska länge och sedan var jag en liten stund på stan men Amanda.Vad mer?
 
Aja jag har iallafall inte tagit kort på mina julklappar till bloggen som jag hade tänkt att jag skulle göra idag. Dem kommer nog inte komma imorgon heller för att då ska jag göra annat men jag hoppas att jag hinner på lördag.
Ni får gjärna kommentera vad ni fick i julklapp för att det gillar jag att kolla på. 👍🎁
 
Världens största bulle👆👆👆👆👆och världens sötaste tjej👆👆👆👆👆👆
 
Kr@m Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela