tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Christmas questions🎄

Publicerad 2013-12-16 07:35:00 i AllmÀnt,

Vilken Àr din favorit jul film?
Jag har ingen speciell favorit jul film men om man fÄr vÀlja kalle anka sÄ Àr det vÀll den.
 
Vad Àr din favoris jul fÀrg?
Röd och guld Àr fint till jul.
 
Gillar du att gÄ i pyjamas eller klÀ upp dig pÄ jul?
PÄ julkalasen klÀr jag upp mig men resen av julen har jag pÄ mig pyjamas.
 
Om du bara kunde köpa julklapp till en person denna julen vem skulle det varit dÄ?
Kanske Ella för att det Àr hon som Àr "tacksammast" eller vad man ska sÀga.
 
Öppnar du dina julklappar pĂ„ morgenen eller pĂ„ kvĂ€llen?
PÄ kvÀllen.
 
Har du gjort ett papparkakshus nÄgon gÄng?
Japp men nu var det lÀnge sedan.
 
Vad gillar du att göra pÄ jullovet?
Jag gillar att slappa, shoppa, lyssna pÄ jul musik och bara ha det gött.
 
NÄgra jul önskningar?
Att familjen ska ha en rolig jul.
 
Favorit jul doft?
Doften av gran Àr vÀldigt god och mysig.
 
Favorit mat och godis?
Favoritmat: SĂ„ klart jul bord.
favoritgodis: Hemma gjord vaniljfudge, den Àr sÄ himla god.
 
Denna tagen kanske blev lite tiden men det gör inget, dÄ fÄr man bara lite extra jul kÀnsla.
det Àr ju ÀndÄ bara 5 dagar kvar i skolan....
 
Kr@m Tova

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 Ă„r, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela