tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Gekås

Publicerad 2013-12-14 13:16:56 i Allmänt,

Igår efter skolan så åkte hela familjen till gekås för att handla jul klappar. Jag fick köpt nästan till alla,nu har jag bara lite kvar.
Men eftersom jag nästan inte köpte något till mig själv så tänker jag inte lägga ut någonting på bloggen. Men jag köpte i allafall en concealer och så råkade vi köpa två par leopardmönstrade byxor i storlek M så jag och mamma fick ta varsitt par.
 
Mamma hade tagit dem och trott att hon hade ett par i S och ett par i M och så skulle hon fråga mig om jag gillade dem och så skulle vi kunna köpa varsitt par. Men vi provade alldrig dem och sedan så gick pappa ut lite före oss och då trodde han att vi skulle ha båda två och köpte dem. Sedan när vi kom hem så var det till och med båda i storlek M. Haha aja dem är lite stora men det gör inget.
 
Kr@m Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela