tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Mina julklappar 2013

Publicerad 2013-12-28 22:32:00 i Allmänt,

Ok nu ska jag skriva det här inlägget för andra gången, bara för att det försvann helt plötsligt när jag var färdig förra gången. Aja jag ska iallafall visa alla mina julklappar. Så vi kör...
 
Av min farbror fick jag:
ett rosa eos ( det luktar så gott)
 
och ett rosa OPI nagellack.
 
av min pappas kusin och hans barn fick jag och Ella:
 
ett torrshampoo, värmeskydd, hårolja och typ ett balsam som man tar efter man har duschat
 
 och en krustång (det kommer nog mest vara min eftersom Ella inte brukar använda sånt.)
 
Av farmor fick jag:
 
en glittrig necessär
 
ett litet kitt med olika saker. Jag tror ni ser vad det är. ( Jag äääälskar mascaran)
 
Av farfar fick jag hemskickat 30 euro (han bor i finland)
 
Av mormor och morfar fick jag en marsipan gris som jag inte har bild på och 200 kr + att dom satte in 500 på mitt typ sparkonto.
 
Av Ella fick jag:
 
ett silver glittrigt nagellack från OPI.
 
I julklappsleken med släkten:
 
en duschtvål och skrubb handskar
 
och en burk/ kopp som det har vart godis i. HEHE
 
och till sist av mamma och pappa fick jag:
 
nagel dekoration och smala nagellacks penslar om man kan beskriva det så.
 
  • en borttagnings penna som man ska ta bort nagellack som har kommit utanför naglen med.
  • en dotting tool som man använder till att göra mönster på naglarna.
  • någonting som jag inte vet vad det heter men man petar in nagelbanden med dom.
en eyeliner från IsaDora i färgen "silver sky"
 
tre bortstar från ecotools. En "ögonbryn och ögonfrans borste" en concealer borste och en till ögonskugga.
 
skyddsplast till mobilen. Jag har redan en med det kan vara bra att byta ibland.
 
ett "person larm" det är en sak som piper sjukt högt när man tar bort det blåa saken från den gråa. Den är till för att skrämma bort tjuvar eller någon annan osm skulle vara på en.
 
en lampa till mitt skrivbord
 
ett par skridskor
 
ett par träningsbyxor från Nike.
 
En vit blus

och nu till det som JAG tycker mest om.
 
 
 
ett par desigual jeans. Jag tycker dom är så, så coola. Som ni ser så är dom ganska låga i rumpan eller vad man ska säga. Men det är värkligen min stil och jag älskar dom.

Sedan fick jag också ett kort där det stog att jag skulle få ett års fri surf på mobilen. Så det var ju bra.
 
Aja hoppas iallafall att ni är nöjda med era julklappar för det är jag. Jag är jätte tacksam för allting men ni får ha det gött kr@m Tova.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela