tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

10 frågor om mig👍

Publicerad 2013-11-26 21:03:48 i Allmänt,

1. Vad är ditt andra namn? Mitt andra namn är Maria.💕
 
2. Vilket är ditt favoritämne i skolan? Jag vet inte riktigt men kanske matte. ✅
 
3. Vilken är din favorit dricka? typ coca cola zero och saft.🍹
 
4. Vilken är din favorit sång för tillfället? Den heter fast car och jag har skrivit ett inlägg om den här nere någon stans.👇🎶🎧
 
5. Vad skulle du vilja att dina barn ska heta? hmm jag vet faktiskt inte men jag tycker att Agnes och Elliot är fina namn så kanske det.
 
6. Går du i någon sport? Jag tränar gymnastik 8 timmar i veckan.💪
 
7. Favorit bok? Jag läser inte så mycket böcker men jag vet att jag tyckte i taket lyser stjärnorna var väldigt bra när jag läste den.📕
 
8. Favorit färg? Jag gillar ceris, turkos och ljus ros. 🎨
 
9. Favorit djur? Jag tycker att röda pandor och katter är söta.🐱
 
10. Har du vart utanför landet? Japp jag har vart i turkiet, italien, österike ( vi bilade till italien så vi stannade där några nätter),alla läder som man kör igenom när man ska till italien, thailand och egypten två gånger. Sedan har jag vart i danmark och tyskland också om det nu räknas. Haha långt och konstigt svar men hoppas ni fattade. 👍
 
Kram Tova👍😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela