tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Ett inlägg med bild är alltid roligare än utan! :)

Publicerad 2013-09-30 22:05:19 i Allmänt,

Nu sitter jag i sägen och ska snart gå och lägga mig. I dag har vart en helt vanlig skoldag. När jag kom hem så åt jag mellanmål med Amanda och sadan stack jag på träning. det gick hyfsat bra idag. :) när jag kom hem åt jag och duschade och sedan skulle jag göra SO läxan som var tills imon men så märkte jag att vi inte ens hade SO imon så att hon måste sagt fel! (gött).
 
Igår (söndag) var jag och Wilma på stan en stund men jag köpte inget speciellt, bara två tuggumi paket och mat. med det var ju kul endå. På denna söndagen som kommer nu ska jag på gympa täving.
 
Bild på mig från i söndags innan vi stack till stan.

// Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela