tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Plugg häst♥♥♥

Publicerad 2013-09-11 22:22:09 i Allmänt,

Idag har jag kännt mig som en riktig plugg häst. jag har plaggat från kl 5 till kl halv 10 utan att stanna. jag åt bara kvällsmat i ca 20 min.
Men nu kan jag i alla fall det mesta om klimatzoner och sån skit, om jag pluggar lite imon också och så får jag hoppas att jag fixar provet på fre. (fredagen den 13:onde) 
File:Face-surprise.svg
 
aja nu ska jag gå och lägga mig så att jag inte försover mig imon också så som jag gjorde idag. Jag kom 1.5 timma för sent till skolan!!!!!! så sjukt pinsamt!! men mamma ringde i allafall och sa att jag skulle bli försenad. det känns inte riktigt lika hemskt när man säger så allafall. (hoppas jag) hehe
 
GO´NATT♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela