tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

pluggis igen

Publicerad 2013-09-18 17:26:20 i Allmänt,

Nu är det där So provet imorgon som jag har övat så mycket på men idag har jag övat med Hanna lite till👍👍! men nu har vi bestämt oss för att vi kan det så att nu slappar vi bara! 😍👍 och det är gött, det känns inte som jag har gjort det en minut den här veckan!! 🙀🙀✌
 
jag älskar verkligen onsdagar för att du slutar vi redan kl 14:05!! 😍😍😍det är så gött! 😍👍 och jag vet att jag inte bloggar på ett tag men jag har verkligen inte hunnit! 😁 men jag har försökt att lägga in en ny header men jag kan inte! jag måste skaffa hjälp av någon! hehe 😍 aja nu får jag väll lägga ifrån mig mobilen och vara lite mer social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela