tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

roum tour

Publicerad 2013-09-08 21:01:02 i Allmänt,

jag hade ju lovat en roum tour men jag får göra det någon annan dag i denna veckan! jag försökte att spela in en nu men ljuset var för dåligt så det gick inte! 🙀men den kommer en jag lovar! ✌👍 men idag har jag inte gjort så mycket jag har vart med amanda och så stack jag ut och jogga en runda! ✌imorgon är det måndag igen men nästa helg så ska vi till farmor och skene marten så det ska bli kul! ✌jag längtar faktiskt! 😻😻😍😍 men nu tror jag att jag ska kolla ett avsnitt av pretty little liars och sedan gå och lägga mig! 👍hoppas att ni har haft en bra helg så ses vi! 👋✋hejdå! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-08 22:25:35

Tova du ska veta att jag längtar efter dej och dina små syskon också,det är roligt att ni kommer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela