tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Söndag

Publicerad 2013-09-15 14:04:18 i Allmänt,

igår var vi ju som sagt hos världens bästa farmor och gick på marknad! på marknaden så köpte jag dessa byxor som jag har tillsammans med mamma! ( sorry för usel bild)
dom kostade 200 kr och är super sköna! man känner sig lite som alladin! eller hur det nu stavas! hehe
 
men nu har jag jätte tråkigt så om du som läser detta också har det så ring,smsa,kika eller snapchatta mig så kanske vi kan hitta på något! 👍👍 aja nu får jag väll ta och dammsuga mitt rum så att jag har något att göra!!👍😘😘💗

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-15 20:11:39

Tack Tova jag ha världens finaste barnbarn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela