tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Emporia ♥

Publicerad 2014-08-17 11:26:00 i Allmänt,

När jag fyllde år så fick jag pengar så att vi skulle kunna åka till Emporia och shoppa. Så förra söndagen åkte jag, mamma och Ella dit medan pappa och Måns var på lekplatser i malmö och lekte.

Jag köpte en hel del saker och jag känner att jag inte riktigt orkar ta kort på allt och lägga ut på bloggen även om jag gärna vill visa det så då har jag kommit på lösningen att varje gång jag har på mig något utav dem nya plaggen så ska jag ta en "outfit" bild och lägga ut på bloggen och skriva vart sakerna kommer ifrån och om jag kommer ihåg vad dem kostade. Priset skriver jag bara för att jag brukar tycka det är roligt att veta om man själv skulle vilja köpa samma plagg.
 
Jag kan säga att jag bott i den här nya mjukisdressen ända sen jag köpte den. Den är så gosig och färgen gör den inte sämre.
(ursäkta håret på bilden ♥)
 
Det är läskigt att kolla på denna bilden som är tagen för mindre än en vecka sedan och inse hur fort min solbränna har gått bort :'(
 
Byxor: Cubus 199:-
Kofta: Cubus 199:-
 
Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-17 12:08:57

Den färgen gillar jag också / mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela