tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Fredag!!!

Publicerad 2014-08-29 23:05:06 i Allmänt,

Åh vad skönt med fredag! Eftersom jag var iväg hela förra helgen känns det som jag har gått dem första två veckorna i skolan utan något ledigt! 

Idag har jag mått lite bättre och inte vart alls lika hängig. Efter skolan åt jag och var ute en runda med hunden innan jag cyklade ner till stan där jag mötte upp Wilma som hade varit och klippt sig. Vi letade present till Amanda och jag tror att vi hittade några bra saker till sist. 

Det var lite regnit och vi kände inte alls för att cykla hem så vi stannade kvar och åt pizza på Stantons. Det var jättemysigt och vi satt kvar ett tag och pratade, tills kl blev 20:15 då vi kände att det var dax att dra oss hemmåt!
Jättemysig början på helgen! 

Kr@m Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela