tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Gamla kärleksbrev + nymålade naglar

Publicerad 2014-08-31 20:44:17 i Allmänt,

Idag har jag städat och dammat mitt rum. (Konstigt att det heter dammat det borde heta avdammat) 
Jag hittade en hel del gamla saker. Både gamla kärleksbrev jag fick i typ 3:an eller något och andra lite pinsamma saker. Det var iallafall roligt att sitta och titta på och läsa. 

Jag målade även mina naglar med en rosa Union Jack på!

Hoppas ni har haft en bra söndag. 

Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-01 14:39:31

Hur klarar du att måla så snyggt! Morfar har feber både igår och idag, så söndagen var så där. Idag har jag varit på gymmet själv och nu ska jag klippa gräset./ M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela