tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Halvsjuk och TBT!

Publicerad 2014-08-28 23:20:58 i Allmänt,

Gills det som att man är sjuk om det bara känns så?
Efter jag kom hem från skolan idag så har det känts som att jag ska trilla ihop i en hög och att hela hjärnan är fylld av snor. Jag kollade om jag hade feber men det var som vanligt men jag kunde iallafall därför inte gå på träningen utan låg istället hemma. Efter jag hade kollat en stund på mobilen började jag fixa och trixa med mitt hår. Jag fick fram några snabba, enkla och snygga frisyrer men kan ha till skolan. Vi får väll se om jag kör på någon utav dem imon.


TBT sommarkväll på ankaret! 

Kr@m Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela