tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Heter det kortbenad?

Publicerad 2014-08-02 18:51:39 i Allmänt,

I onsdags så åkte jag, Ella, Måns och mamma med tåg till Göteborg och strosade lite. När pappa slutade jobbet kom han också och vi åkte helt spontant till Liseberg. Det var jätte mysigt och jag åkte Helix ( den nya attraktionen på Liseberg) Den var jätterolig!! 

Men iallafall, när vi gick runt i Göteborg så köpte jag även några få saker som jag tänkte visa nu! 

Jag var inne på Chelsea och köpte INTE en utav dem där "vanliga" blusarna som finns där inne!!! Utan jag köpte istället den här t-shirt sakedaken. Den kostade 199:- och jag tycker att den är fin. ganska självklart men men..

Sedan var vi inne på Monki. Det måste nog vara en utav alla affärer med coolas kläder. Synd bara att jag inte passar i (och framförallt inte vågar sätta på mig) alla kläderna där inne. Jag hittade åtminstone en väldigt cool jumpsuit som är kortärmad och kortbenad (?). Jag bar den på morfars kalas igår och det är absolut den nya favoriten!

Påvägen till kalaset stack vi in på Intersport för att köpa present och då hade dem jättemycket rea och jag hittade en långärmad träningströja för bara 69:-!!

Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-04 13:10:18

Jättesnygga klädfynd! Jag tror det heter dress med korta ben???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela