tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Mån-Tis

Publicerad 2014-08-26 20:35:05 i Allmänt,



Okej nu har skolan verkligen dragit igång på riktigt. Det är ganska segt på morgonen men jag tycker faktiskt det är helt ok i själva skolan. Vi har fått ett bra schema så jag slutar redan 13:20 på fredagar och jag har ingen speciellt lång dag! 👍 
Jag insåg just att jag har haft väldigt roligt och skrattat mycket i skolan dem senaste två dagarna. Jag vet inte om det är för att jag har varit trött eller för att det har hänt roliga saker! 
Hoppas iallafall att det fortsätter så!

Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-27 11:21:18

Vilken fin tjej och vad roligt att höra att det är OK i skolan./M

Postat av: F

Publicerad 2014-09-24 21:09:40

Såå söt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela