tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

PLL TAG

Publicerad 2014-08-21 18:38:46 i Allmänt,

Nu ska jag göra en tag som handlar om serien Pretty Little Liars. Om du inte kollar på serien kanske det är lite onödigt att läsa med jag kände att jag ville göra denna.
 
Who is your favourite character? Det är svårt att välja men jag gillar Aria.
 
Who do you think is behind the A team? Det kan vara vem som helst. Jag tror att någon som man absolut inte anar skulle vara med är det iallafall. Nu kan man faktiskt tro Alison lite.
 
Who do you ship? Aria och Ezra (Ezria)
 
Most memorably cheesy/stupid moment? När Emily berättade att hon var gay och hennes föräldrar inte tyckte om det.
 
Favourite villain? Jag har ingen "favorit skurk".
 
Who do you think will/might become a villain? Hoppas inte på någon men jag vet inte.
 
Wich girl do you think has been hurt the most by A? Svår fråga! Hanna kanke.
 
Wich girl’s style do you love the most? Jag gillar alla på olika sätt men Aria och Alison har bra stil.
 
Who is your Crush in the series? Ezra (och lite Toby efter han klippte sig)
 
Which of the five girls’ style do you like least? Spencers och ibland Hannas nya stil.
 
Who of all the characters you do not like?
Mona är väldigt konstig!

Nu orkade jag inte göra fler frågor men det här var några.

Kr@m Tova
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela