tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Sommaren i bilder!

Publicerad 2014-08-17 20:53:52 i Allmänt,

Ok då var det dax för skolstart och jag ska börja ÅTTAN!! Hur hände detta? Jag kan absolut inte fatta att det är jag som bara har 2 år kvar i grundskolan! 
Jaja det var inte det jag skulle skriva om nu. Här kommer lite bilder från mitt sommarlov! 
1.Me & sis i Kroatien | 2.Måns i regnet | 3. Från lägret i Ängelholm | 4. Måns på stranden | 5. Kvällen vid Kallhaga sjön | 6. Sjön igen | 7. Kroatien | 8. Läger med gympan | 9. Bilbingo

Jag har varit ganska dålig på att ta bilder sedan vi kom hem från Kroatien så en hel del av dessa har ni redan sett på bloggen. Jag har iallafall haft ett superskönt sommarlov men det har tyvärr gått alldeles för fort!

Imorgon kl 8 drar dem vanliga rutinerna igång igen! Längtar redan till Jullovet! Nämen fy vad tragiskt!! :) Det ska nog gå bra

Kr@m Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela