tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Vad ska man skriva om då?

Publicerad 2014-08-01 23:10:40 i Allmänt,

Jag tycker det är så himla svårt att komma på ideér till vad jag kan skriva om på bloggen. Jag vill inte att det ska bli som en dagbok där jag bara skriver vad jag gör på dagarna för att det tycker jag inte själv är så roligt.
Jag läser en hel del bloggar och inläggen som jag stannar vid och läser ordentligt är där personen tipsar något eller visar vad hon har har köpt den senaste tiden. Alla inlägg med bilder i tycker jag också är roliga för då behöver man inte läsa allt och en bild kan visa bättre än text (tycker jag), därför brukar jag försöka lägga in så mycket bilder som möjligt på min blogg även om det inte är den bästa kvaliten då jag tar allt med min mobil.
 
Nu ska jag gå och leta inspiration på nätet så vi hörs...
kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-02 10:13:01

Vi tycker också det är roligt med bilder. Varför ingen bild på världens finaste Tova? Ordentliga bilder ,morfars kommentar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela