tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Day 1: Post a picture of yourself with 10 facts

Publicerad 2014-12-12 23:22:00 i Allmänt,


1. Jag har gått i tävlingsgymnastik sedan jag var 6 år och nu är jag 14!
 
2. Mitt favoritämne i skolan är matte och något utav det bästa jag vet är att lösa matteproblem! ( jag blir dock irriterad om jag inte fattar ☆)
 
3. Jag kan vara blyg när jag träffar nya personer men om du lär känna mig ordentligt får du se min riktiga sida ☻
 
4. Jag älskar att resa och har just nu en resa till Thailand att längta efter!!!
 
5. Jag har varit Belieber sedan februari detta året och det är något jag kommer fortsätta med då Justin är den finaste personen jag vet! ❥
 
6. Jag är otroligt kittlig och får panik om någon kittlar mig och jag inte kommer loss!
 
7. Min familj består utav mig 14 år, Ella 12år, Måns 4år, mamma, pappa och våran hund Cliff.
 
8. Jag har jättemycket skadeglädje och kan inte hålla mig för skratt om någon gör bort sig eller skadar sig.
 
9. Min största talang är att jag kan göra mina näsborrar jättestora, lite som en drake! ♘
 
10. Jag är absolut ingen morgonmänniska men är däremot gärna uppe sent på natten!
 
Kr@m Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela