tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Day 13: Talk about your piercings/tattoos

Publicerad 2014-12-18 22:32:23 i Allmänt,

 
Jag har varken några piercingar eller några tatueringar om man inte räknar med mina hål i öronen. Jag skulle dock kunna tänka mig att skaffa en piercing i mitten i örat, om ni fattar vad jag menar ( den kallas tragus). Navelpiercing tycker jag också är snyggt. Men båda dessa är isåfall någon jag skulle skaffa i framtiden när jag blivit lite äldre. 
 
Sedan tycker jag det kan vara snyggt med små, diskreta tatuerningar. Vid handleden, på höften och vid sidan av bröstkorgen tycker jag är fina ställen att tatuera sig på. Men om jag ska vara helt ärlig tror jag aldrig att jag skulle våga att tatuera mig. Jag menar tänk om det blir fel eller inte som man hade tänkt sig?
 
Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-12-20 12:02:51

Flickor är mycket mycket finare utan tatueringar. Massor av tjejer kommer nog att ångra på att de tatuerade sig. Kan du tänka dig en gammal tant nerklottrad med figurer? M o M

Svar: Nej jag tycker inte heller det är snyggt med nerklottrade varken killar eller tjejer. Och när dem blir äldre så ser det hemsk ut!!
Tova Ingesson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela