tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Day 17: What book could you read over and over?

Publicerad 2014-12-28 08:30:05 i Allmänt,

Jag är absolut ingen person som läser mycket, och absolut inte böcker. Men i somras läste jag förr eller senare exploderar jag och den tyckte jag var superbra och jag skulle lugnt kunna läsa den en gång till. 

Den handlar om en flicka med cancer och om hennes liv. Jag grät en del när jag läste boken och det är för mig ett tecken på att den är bra! Orginalet heter The fault in our stars och är som man fattar på titeln skriven på engelska. Kanske skulle jag testa mig på att läsa den?

Jag har även sett filmen och den är också helt fantastisk. Det är en av väldigt få filmer jag har sett två gånger! 

Kr@m Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela