tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Day 4: 10 likes and 10 dislikes

Publicerad 2014-12-15 16:36:30 i Allmänt,


Vet ni att Justin har färgat håret blont?

Likes:
1. Mina vänner. När man tänker på det skulle livet vara väldigt tråkigt utan dem!
2. Resa, resa och resa
3. Youtube
4. Långa dagar i gympahallen med träning och skratt!
5. Min familj såklart
6. Justin Bieber (tror alla vet det vid det här laget)
7. Julen, så himla mysig högtid!
8. Färgen rosa
9. Sommaren


Dislikes:
1. Mobbning! Typiskt svar men jag fattar inte grejen!!!
2. Söndagsångest! Skönt att jag har haft min sista detta året!
3. Folk som klagar och ljuger
4. Folk som skryter
5. Ris, jag gillar bara jasminris!
6. fjortisar
7. Läxor/ prov
8. Att vi inte pratar engelska i Sverige
9. Att ställa klockan
10. Spindlar!!

Kr@m Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela