tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Day 8: three things you want to say to three different people

Publicerad 2014-12-16 22:04:00 i Allmänt,



Mamma och pappa: Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men jag vill bara att ni ska veta att jag är mycket tacksam för att jag har er. Tack för allt, älskar er!
 
Amanda: Varför jag vill skriva till dig är för att du är det absolut snällaste människan som jag har träffat, och det tycker jag du borde veta om. Brukar fundera över om det finns någon ondska över huvudtaget i din underbara lilla kropp. Du äger, bara så du vet!!
 
Justin: Fortsätt med det du gör och lyssna inte på vad folk säger!! Jag vet att du är stark! Jag älskar dig!!!
 
Kändes på något sätt lite löjligt att skriva det här inlägget. Men detta är exakt vad jag tycker och hoppas inte ni blir trötta på mitt tjat om Justin hela tiden.
 
Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-12-17 14:06:57

ååå, puss på dig<3

Svar: ❥❥❥
Tova Ingesson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela