tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Day 9: Five places you want to visit

Publicerad 2014-12-17 17:45:17 i Allmänt,

Det finns så sjukt många ställen i världen jag vill besöka men här är fem utav dem!
Mitt stora dröm resemål är USA. New York, Miami och Hawaii är bara några utav drömmarna! 


Dominikanska Republiken är ett ställe jag skulle vilja åka till bara för att slappa och ha det skönt. Det ser ju ut som rena paradiset!!


London är ett annat ställe jag skulle vilja besöka. Det ligger ändå inte så långt här ifrån. Det skulle vara coolt att se alla byggnader som man har sett på TV och det skulle också vara roligt att shoppa där! :D

Maldiverna är ännu ett ställe som ser ut som paradiset på jorden och därför skulle jag vilja åka dit.


Sedan tycker jag det skulle vara coolt att åka till Afrika. Eller??

Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-12-17 18:49:13

Det finns många fantastiska platser att besöka. Du har hittat några av dem./M o M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela