tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Jullov/gekås

Publicerad 2014-12-20 23:05:30 i Allmänt,

Igår gick jag äntligen på jullov och det ska bli så skönt att bara få släppa skolan nu ett tag!! Det har varit så himla mycket det senaste så det kändes verkligen behövligt.

Igår efter avslutning och efter vi fått våra betyg (!!!) så cyklade jag ner med min hund Cliff till djuraffären för att han skulle klippas. Det tog 1,5 timmar och under tiden var jag med Hanna på ö&b och McDonalds. Sedan cyklade vi hem och på kvällen kom mina närmaste vänner från skolan och så gjorde vi mat tillsammans och sedan spelade vi en paketlek. Det gick inte så bra för mig men det blev en lyckad kväll.
(usel bild men hade ingen bättre)

Idag på förmiddagen gjorde jag ingenting. Jag tog det bara lugnt och sov en liten stund då jag var jättetrött. Men efter lunchen så åkte mamma, pappa, Måns och jag till Gekås. Jag köpte lite nya rengörings produkter och även en del julklappar så det kändes skönt! 

När jag läser igenom mina inlägg på bloggen så ser jag att det är en hel del stavfel. Det blir bara fel när jag skriver så fort så att ni vet och inte tror att jag inte kan stava! Haha

Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-12-22 11:07:40

Du är verkligen värd ett riktigt skönt lov så som du har jobbat under hösten.Njuuuut! M o M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela