tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

đŸ‘€đŸ“·

Publicerad 2014-01-10 17:47:48 i AllmÀnt,

 
Jag önskar att mina ögon kunde ta foton
 

Detta Àr nÄgonting som jag tÀnker pÄ nÀstan en gÄng per dag. SÄ fort jag ser nÄgot fint, roligt eller intressant sÄ önskar jag att det lixom pÄ nÄgot sÀtt skulle kunna sparas och sedan visas upp senare.
Det Àr ju oftast sÄ att man har mobilen med sig sÄ att man kan ta upp den och ta en bild med det brukar gÄ ganska fort och dÄ hinner man ju inte.
 
Men sÄ tÀnker jag vidare och tillslut sÄ kommer jag fram till att vi har det ganska bra ÀndÄ om man jÀmför med förr dÄ man inte kunde ta kort alls.
 
aja det var bara ett inlÀgg om vad jag brukar tÀnka pÄ.
 
Kr@m Tova
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 Ă„r, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela