tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

In the bed!! 🌜

Publicerad 2014-01-12 12:43:24 i AllmÀnt,

NĂ€r jag lĂ„g i sĂ€ngen imorse och slappade sĂ„ kom jag pĂ„ en egen tag som jag ska kalla: 10 saker jag stör mig pĂ„ i sĂ€ngen! 

SĂ„ dĂ„ tĂ€nkte jag göra den nu och som ni nog fattade sĂ„ gĂ„r det ut pĂ„ att man ska nĂ€mna tio saker som man stör sig pĂ„ i sĂ€ngen! 

1. NÀr man har hittat en jÀtte skön stÀllning att ligga i men sÄ mÄste man klia sig eller nÄgot och sedan hittar man inte tillbaka till samma sköna stÀllning igen!

2. NÀr det alldeles för varm med tÀcke men om man tar av sig det sÄ blir det för kallt.

3. NĂ€r man vaknar och tror att det Ă€r mitt i natten men nĂ€r man kollar pĂ„ klockan sĂ„ inser man att man ska gĂ„ upp om typ 5 min!! 

4. NĂ€r man drömmer en rolig/ spĂ€nnande dröm och sĂ„ vaknar och sen kan man inte komma tillbaka till drömmen! 

5. NĂ€r tĂ€cket eller kudden trillar ner mitt i natten och man mĂ„ste ta upp det/den! 

6. NÀr klockan ringer och man tror att det Àr nÄgot i drömmen!

7. NĂ€r man gĂ„r och lĂ€gger sig och tĂ€cket ligger helt perfekt men sen vaknar man mitt i natten och fryser för att tĂ€cker har flyttat pĂ„ sig och ligger Ă„t fel hĂ„ll eller nĂ„got! 

8. NÀr man vaknar och tror att det Àr helg nÀr det inte Àr det!

9. NĂ€r man precis ska somna och sĂ„ plingar det till i mobilen! 

10. NĂ€r det inte gĂ„r att somna hur mycket man Ă€n försöker! 

Det sista hĂ€nde mig senast i mĂ„ndags dĂ„ jag lĂ„g uppe till 03:30! Som tur var var det inte skola pĂ„ tisdagen!! 

Hoppas ni gillade den hĂ€r egenpĂ„hittade tagen och om ni tycker att det Ă€r nĂ„got jag har glömt fĂ„r ni gĂ€rna kommentera! 

Kr@m Tova




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 Ă„r, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela