tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Hemma!!!

Publicerad 2014-07-10 11:33:47 i Allmänt,

På tisdags morgonen vaknade både jag och Ella utav att det åskade i Zadar. Kl var då 07:30 och vi gick upp.
När kl blivit 9 satt vi alla i bilen färdiga för att börja våran resa hemmåt. Sedan åkte, och åkte, och åkte och åkte vi i bilen hela dagen ända tills kl 23:30 då vi sov på ett hotell i Tyskland (utan nätverk!!!). Vi stannade bara en gång på vägen för att få i oss lite mat. När jag satt där och åt kom det fram en kvinna som hade sett att jag hade munsår. Hon frågade om jag hade medicin mot elendet och det hade vi som tur var fixat i Kroatien. Snäll som hon var tog hon iallafall fram en kräm som hon tyckte var bra och gav den till mig! Vi tackade så mycket och sedan gick hon. Snacka om schysst människa!!!

När vi vaknade på morgonen i Tyskland gick vi bara upp och åt frukost och sedan fortsatte vi att åka ända tills vi kom hem!

Bilder från dagarna
Måns på stället med den snälla kvinnan.


Det var skitvädret igenom hela Europa! Ösregn nästan hela tiden.

Zzzzz

Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-10 12:21:28

Det har varit jätteroligt att följa er semester genom att läsa din blogg. Tack för att du delat med dig! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela