tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Hipp hipp hurra!

Publicerad 2014-07-28 13:08:58 i Allmänt,

Nu har jag varit 14 i över en vecka (utan att blogga) 
På min födelsedag kom hela familjen in och sjöng på morgonen och jag fick frukost på sängen men det var så varmt att jag tog med den ut och åt på altanen istället. 
På dagen gjorde vi pastasalled, köpte kycklingben och åkte ner till stranden och åt lunch. 
På kvällen var vi på den årliga grillfesten på vändplanen. Det var jättemysigt och det blev en lyckad 14årsdag!

Dagen efter min födelsedag var det ännu varmare och då hade vi tänkt ha mitt släktkalas. Tanken var att vi skulle gå på Långåsamarknad först och sedan hem hit. Marknaden var helt olidligt varm så det blev bara en snabb vända innan vi åkte hem och dukade fram dricka till alla gäster. Sedan åt vi och lekte leker ända tills alla åkte hem och man kunde tro att firandet var över, men så var det inte för att häromdagen  hade jag och Wilma ett litet födelsedagsfirande tillsammans för våra vänner. Då gjorde vi mat och tog med ner till stranden. Det var varmt men vi fick tyvärr en hel del regn på oss! 
Det var iallafall mysigt och nu är allt firande över på riktigt!!

Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-28 13:42:31

Du har verkligen firat din födelsedag i flera dagar. Man skulle kunna tro du fyllt ex.50.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela