tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Krka!!

Publicerad 2014-07-03 23:38:34 i Allmänt,

Efter dagens frukost satte vi oss i bilen och körde till en stad (som jag glömt namnet på) där vi hoppade på en båt som tog oss till en nationalpark som hette Krka.(väldigt roligt/märkligt namn) I nationalparken fanns det ett vattenfall man kunde bada i, eller iallafall runt omkring. Glada och varma som vi var hoppade vi fort i men det tog inte lång tid innan vi fattat vad vi gett oss in på. Det var jätteströmmt och botten var full av sylvassa stenar som stack upp. Ett tag när jag simmade allt var jag hade, inte kom någon vart och slog fötterna/knäna i stenarna hela tiden trodde jag rent ut sagt att jag skulle dö!! 
Som tur var så hittade vi ett ställe lite längre bort där man kunde bada utan att få "dödsångest" så det slutade med att vi stannade kvar till kl 17:30 då vi åkte med båten tillbaka till "StadenJagGlömtNamnetPå" och åt. När vi kom hem stack vi ner till våran strand och badade i solnedgången.

Bilder från dagen:
På båten påväg till nationalparken




Bilder från Krka.




Mysigt bad i solnedgången!

Kr@m Tova


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-04 19:28:13

Vilka äventyr ni är ute på! Tur att ni klarade er. Fina flickor i vacker solnedgång. I eftermiddag har vi fått lite sommar. Solsken och 24 grader varmt.

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-04 19:28:15

Vilka äventyr ni är ute på! Tur att ni klarade er. Fina flickor i vacker solnedgång. I eftermiddag har vi fått lite sommar. Solsken och 24 grader varmt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela