tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Lördag!

Publicerad 2014-07-13 00:24:04 i Allmänt,

Idag var jag och mitt gympalag på fästningen och hjälpte till med Varbergsloppet. Vi hade också en liten uppvisning på gräsplätten precis vid starten.
När jag kom hem var det helt tomt i huset men efter att jag fått ett samtal om att dem hade åkt till våra kompisar fick jag duscha och göra iordning mig för att sedan bli hämtad av pappa och åka dit.
Där tillbringade vi resten av kvällen med god mat och (kanske inte riktigt lika roligt) fotbollstittande. Vi gjorde såklart andra saker också.

Måns innan paprikaloppet (minde version av Varbergsloppet)


Det var konstigtnog jätteroligt att dela ut vatten till dem flitiga löparna! 



Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-13 11:33:05

Sprang Måns loppet? Hur gick det? Idag är det inte lika skönt sommarväder.

Svar: Japp han sprang! Det gick bra och alla fick medalj så han är stolt!
Tova Ingesson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela