tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Ödlor och Musse Pigg

Publicerad 2014-07-07 00:12:07 i Allmänt,

Idag började vi dagen med några timmar på stranden. Jag har tyvärr fått munsår och inte bara ett utan 4-5 stycken så jag kunde inte doppa huvudet i saltvattnet och inte ha ansiktet i solen så det var inte så roligt! :'( Det är så typiskt att det ska komma just när man är utomlands och vill ha det skönt men jaja.
När det blev dax för lunch stack vi hem och åt pasta och kyckling ute på balkongen. Sedan duschade vi och gjorde oss iordning för att åka till gamlastan för andra gången. Vi kollade i butiker, åt, klappade ormar och ödlor och njöt av solnedgången medans vi lyssnade på havetsorgeln som jag skrivit om tidigare. Vi fick även hälsa på Musse Pigg. Måns blev väldigt glad och tyckte det var märkligt att han bodde här! :) 

Bilder från dagen
Lunch på balkongen

Snyggingen påväg till gamlastan.

Ödlan vi klappade

Musse Pigg!



Bilder från solnedgången

En väldigt trött men glad Måns med hans nya Angry Bird leksak.

Jag köpte också två saker idag men dem visar jag när vi kommit hem.

Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-07 08:50:12

Vad mysigt det ser ut! Stackars dig att ha fått munsår. Det måste väl finnas salva i Kroatien också. Här är det jättevarmt. Igår var det 29 grader och 20 i vattnet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela