tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Sista dagen!

Publicerad 2014-07-08 00:06:08 i Allmänt,

Idag vaknade vi upp till våran sista dag i Kroatien. Det betydde att vi bara åt frukost för att sedan sticka till stranden. Där tillbringade vi hela dagen och åt på en strandhak precis bredvid. Jag och Ella blev även erbjudna att åka på en gummibanan efter en vattenscooter helt gratis bara för att locka fler kunder. Det var jätteroligt och vi fick åka tillsammans med två norska 00 som vi pratade lite med! :)
Kl 19 åkte vi hem för att duscha och sedan gå ner och äta pizza på samma ställe intill havskanten som förra gången. När vi kom hem packade vi ihop alla våra grejer för att vara redo att sticka imorgon då det ska åska och regna här.

Bilder från dagen
Idag var det nästan olidligt varmt på stranden så då var det gott med en svalkande dricka!

Pågrund av värmen var man tvungen att bada var tionde minut!



Vi hyrde en trampbåt i 1h som Måns lärde sig att hoppa från helt själv! Här kan vi snacka om en nöjd kille!!


Jag var den ända som lyckades hålla mig kvar på bananen hela tiden!! 

Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-08 08:04:15

Nu har ni väl badat så ni är nöjda allihop. Ser skönt ut. Varken morfar eller jag har badat än, inte ens varit på stranden. Ta det försiktigt på hemvägen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela