tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Alperna!

Publicerad 2014-06-30 00:20:15 i Allmänt,

Imorse så gick vi upp och åt hotell frukost och sedan gick vi för att kolla lite mer på Berlin. Vid ca 11:00 satte vi oss i bilen för en nästan 10 h lång bilresa. Det var mycket kö på Autobahn så det tog längre tid än planerat. När klockan var 9 stannade vi vid ett hotell längst Österikes krokiga vägar och de hade som tur var plats för våran familj. Det är ett jättemysigt hotell med utsikt över bergen! 
Det är bara lite tråkigt att det har regnat hela dagen och ska göra det imorgon också! (Jag och Pappa har inte ens med oss jackor)

Bilder från dagen:
Ett begravingsmonument för alla dödade Judar i Europa. (Det regnade inte i Berlin)


Detta var något speciellt ställe men jag har glömt av varför (hehe) Det var god glass iallafall.


Eftersom jag plöjde igenom hela Justin boken igår så kännde jag inte för att läsa idag. Jag och Ella började därför kolla på en film istället men den var helt usel!

Jag har inte fått någon bra bild på bergen än eftersom det var mörkt och regnade när vi kom fram. Det kommer antagligen imorgon!

Kr@m Tova





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-06-30 11:50:30

Vad synd att det regnar. Vi får hoppas det blir bättre. Vi har just kommit hem från gymmet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela