tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Bloggar jag följer

Publicerad 2014-06-24 19:17:00 i Allmänt,

Här är tips på några av alla tjej bloggarna jag följer varje dag. Jag tänkte att jag skulle göra ett till sånt här inlägg fast med kill bloggar någon annan gång.
 
Andrea Hedenstedt:
Klicka på bilden för att komma til bloggen.

Jag älskar Andreas blogg och hon är så himla fin. Hon bloggar ofta och om bra saker. Jag gillar att det inte ska vara så himla speciellt men endå ordentligt.
 
Clara Henry:
Klicka på bilden för att komma til bloggen.
 
Clara henry är absolut inte en utav dem där vanliga "tjejbloggarna" utan hon bloggar på ett helt annnorlunda sätt som jag inte ens kan förklara. Jag gillar hennes stil och tycker det är väldigt roligt att läsa.
 
Linn Ahlborg:
Klicka på bilden för att komma till bloggen.
Detta är väll en utav dem där "tjejbloggarna" som jag snackade innan. Jag gillar Linn och hittade henne genom hennes youtube kanal. Hon har bra kvalite på bilder och så men bloggar kanske inte lika ofta som de andra.
 
Kammi Rosenskjold:
Klicka på bilden för att komma til bloggen.
Detta är egentligen inte alls en tjej i min "stil" eller vad man ska säga. Jag har hittat även henne igenom youtube och av någon anledning fastnade jag för hennes sätt att vara. Kanske lite annorlunda men najs 😉
 
Det var dem jag tänkte tipsa den här gången men ni får gärna kommentera om det finns någon blogg ni tycker att jag borde läsa.
 
Kr@m Tova
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela