tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Sjungande tandborste

Publicerad 2014-06-22 23:40:00 i Allmänt,

Idag var jag och pappa och hämtade ut ett paket från posten som jag hade beställt. I paketet låg en sjungande Justin Bieber tandborste och ett paket extra borsthuvuden.


(Jag beställde i lila eftersom det alltid har varit Justins färg)
 
Tandborsten är såklart redan testad och jag gillar den. 
Man kan välja mellan två utav Justins låtar (U smile & Baby) som spelas i 2 minuter och sen har man borstat färdigt. På förpackningen står det "gör tandborstningen rolig" och det tycker jag att den lyckas bra med! 😊👍
 
Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Tova

Publicerad 2014-06-24 11:40:58

Jag råkade ta bort en kommentar jag hade fått om att Justin har bytt färg till gul.
Jag visste att Justin gillar guld också men jag hade inte hört något om gul så jag sökte på nätet och till svar fick jag att Justins färger 2014 är guld och lila. Jag vet ju inte vad som stämmer men tack för kommentaren. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela