tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Videofyme

Publicerad 2014-06-24 12:21:46 i Allmänt,

Videofyme är en app man kan ha på telefonen där men lägger ut videor. Det funkar lite som youtube bara att man  inte kan lägga ut en video som är över 10 min. Videofyme funkar inte på datorn utan är bara till för telefonen.
 
Det är så att min kompis Amanda har ett konto på Videofyme där hon försöker skaffa sig fler följare. Hon lägger ut videor så ofta hon kan och dem handlar om väldigt varierande saker. Om man skulle sätta dem i en kategori skulle det nog vara livsstil tror jag. Hon har lite över 200 följare nu och hennes mål är att ha 400 efter sommarlovet. Om ni har videofyme tycker jag att ni ska gå och följa henne nu och om ni inte har det kanske ni kan ladda ner appen och se vad den handlar om.
 
Jag har också ett konto på videofyme fast det är inget jag använder. Jag är däremot med i en kanal där jag lägger ut en video varje sön. Den kan ni gärna kolla in med om ni känner för det.
 
Amandas kanal heter: amlar01
http://www.videofy.me/amlar01
 
Kanalen jag är med i heter: 7 days in different ways
http://www.videofy.me/7DIDW
 
Kr@m Tova
 
 

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2014-06-24 17:41:33

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela