tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

En vanlig träning hos varbergs GIF

Publicerad 2014-11-08 16:00:00 i Allmänt,

Här är en video på hur en helt vanlig träning inom Varbergs GIF GF skulle kunna se ut. Jag är dock inte med på det här videon men jag tycker ni borde kolla på den och inse hur sjukt mycket tid vi slösar bort på annat än att träna gymnastik. Jag tränar 8,5 timmar i veckan men minst 2 timmar utav den tiden går åt till at plocka fram och bort redskap.
https://www.youtube.com/watch?v=CsC95GrQ8VY&list=UU1oNGMoH0ZA6_Uhkeyw2pdw
 
Det är sånt himla slöseri på tid och drömmen skulle vara att få en egen sal där redskapen skulle står framme hela tiden. Vi har tjatat om detta nu i ett antal år med komunen tar saken i andra hand hela tiden och väljer istället att renovera simmhallen, bygga nytt bibliotek, bygga en ishall o.s.v. Jag kan förstå detta men det känns ändå som det borde vara våran tur snart. 
 
 
Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-08 22:08:32

Typiskt att ni inte får hjälp från kommunen. Gymnastik engagerar ju för det mesta tjejer och då är det inte så betydelsefullt att satsa pengar på er. Ge er inte utan fortsätt att tjata. Ni är ju så duktiga! /M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela