tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Helgen hos farmor

Publicerad 2014-11-10 20:03:14 i Allmänt,

När vi kom till farmor i Lördags så börjde vi med att åka till Kinna. Där kollade vi lite i affärer och farmor köpte min julklapp. Vi får se om jag kommer kunna hålla mig ifrån att öppna paketet som just nu ligger på mitt golv! 
Sen åkte vi tillbaka till farmors lägenhet och vilade en stund, vi hade ju varit uppe så tidigt på morgonen. Sedan pysslade vi små glashjärtan med tomtar på som vi ska hänga i granen. Senare på kvällen myste vi bara i soffan.

På söndag gick vi på en promenad och kollade på huset där jag bodde när jag var en bebis och även var pappa bodde när han var liten. Sedan spelade vi lite yatzy innan vi åkte hem. 
Supermysig helg! 



Här hade det dock inte torkan än så man såg inte tomten så tydligt!

Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-11 11:54:04

Vad mysigt ni har haft!/ M och M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela