tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Julklappstips-tjejkompis

Publicerad 2014-11-11 09:30:00 i Allmänt,

Hejsan!
Jag tänkte börja med en ny grej här på bloggen där jag ska ge tips på julklappar man kan ge till olika folk i släkten och kompisar. Jag tänkte göra ett sånt här inlägg varje vecka fram till julafton med olika kategorier. Den första kategorin tänkte jag skulle vara "tjejkompis"
 
 
1. Lush lip scrub - länk
2. Marc by Marc Jacobs mobil skal - länk
3. Victoria secret bodymist, body lotion och body wash set - länk
4. Nyx butter gloss - länk
5. Essie nagellack - länk
6. Too faced chocolate bar - länk
7. Yankee candle ljus - länk
 
 
Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-13 15:12:17

Är det månne saker du själv önskar? M och M

Svar: Ja det skulle jag säga att det är! : )
Tova Ingesson

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-16 11:28:09

Pappa undrar när julklappstipsen till far kommer?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela