tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Juuulloov!

Publicerad 2014-11-07 08:00:17 i Allmänt,

Nu har ännu en skolvecka gått och jag tycker det börjar kännas som vi närmar oss jullovet i en väldig fart. Jag har räknat ner veckorna nu ett tag och igår fick jag bara en känsla av att jag ville lyssna på julmusik så hela morgonen lyssnade jag igenom Justins julalbum. Det är lite väl tidigt men jag kände mig bara tvungen! ; D Jag ska vänta några veckor till innan jag kan börja lyssna julskivor på heltid, haha

Jag känner att det har varit en hel del mer i skolan nu i 8:an så jag tror att det kan vara en utav anledningarna till att jag längtar extra mycket just det här året.

Kr@m Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela