tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Mathilda och Andrea blogpod

Publicerad 2014-11-05 09:30:59 i Allmänt,

finns att ladda ner på podcaster appen

Om ni vill lyssna på en riktigt bra podcast så tipsar jag er att kolla in  Mathilas och Andreas blogpod. 

Andrea är en utav mina favorit bloggare och det var inte så jättelänge sedan jag började lyssna på hennes blogpod, som hon gör tillsammans men sin kompis Mathilda, och jag är helt fast. Dem släpper ett avsnitt varje tisdag och dem är mellan 30 min och 1 timma långa. Jag lyssnar alltid på dem på onsdags morgonen och det ger mig en bra start på dagen (haha det lät som i den där reklamen) Dem har olika teman varje vecka och svarar ofta på frågor från lyssnarna och berättar roliga historier som har hänt dem själva. Jag har flera gånger varit med om att jag bara har velat skratta rakt ut men har fått hålla inne det. Någon morgon frågade Ella varför jag gick tunt och log hela tiden och det var en utav dem gångerna. Dem är så himla roliga samtidigt som dem är smarta och kloka och ger bra svar på frågorna och funderingar.

Eftersom jag inte har något äldre syskon eller kompis kan jag tycka att det är jätteroligt att få höra på när dom som går 3:e året på gymnasiet pratar om  vad som ska hända i framtiden men framförallt valen som dem redan har gjort men som jag fortfarande har framför mig! 

Jag skulle säga att podden passar bäst till målgruppen mellan 12-20 år kanske.

Kr@m Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela