tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

One Direction konsert

Publicerad 2014-11-07 19:09:37 i Allmänt,


Japp jag ska på One Direction konserten och nej jag är ingen Directioner men....

När det kom ut att 1D ska komma till Göteborg sommaren 2015 så ville såklart Ella åka dit. Även min kompis Wilma ville dit så det blev bokat att jag ska dit med dem två. Även om jag inte är ett fan av 1D så tycker jag det ska bli jätteroligt. Jag har aldrig varit på konsert innan så det ska bli roligt att få känna den känslan men det ska också bli coolt att få se ett världskänt band live! Jag ser verkligen fram emot det.

Kr@m Tova

men drömmen kommer föralltid vara att få se Justin live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela