tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Tävlingar

Publicerad 2014-11-24 21:54:28 i Allmänt,

Nu har jag varit på tävling två helger i rad. Förra helgen var jag i Helsingborg på en tävling som heter rc. Vi var iväg hela helgen och hade superkul. Tävlingen gick dock helt uselt för vårat lag då vi hade hur många fall som helst och slutade på sista plats! Mina varv gick däremot bra så jag kännde mig nöjd :) 

Sedan denna helgen var det hemmatävling. Öppen klass började tävla ganska sent så jag kom inte hem förän framåt 23:00. Denna gången gick iallafall tävlingen bättre och mitt lag fick brons i fristående och silver i tumbling! 

Det är speciellt när vi tävlar som jag inser hur mycket jag gillar min sport. Men man är också helt slut efter en hel dag i gympahallen! 

Kr@m Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela