tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Facts about me!

Publicerad 2014-09-29 21:55:17 i Allmänt,



* Jag är en Belieber (men det tror jag inte var en nyhet)
* Jag är absolut igen morgonmänniska men stannar däremot gärna uppe länge på kvällen.
* Jag tränar truppgymnastik 8,5 timmar i veckan.
* Mitt favoritämne i skolan är matte.
* Nu är jag lite under 1,6 meter och jag har alltid varit kort för min ålder.
* Jag kan vara blyg tillsammans med människor jag inte känner så bra annars är jag oftast inte så blyg.
* Min fave bloggare heter Andrea Hedenstedt och hennes blogg kollar jag minst 2 gånger per dag.
* När jag var mindre hade jag ALLTID pojkvän men nu är jag singel ;) Haha
* Min dröm är att få åka till USA! 

Kr@m Tova


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-30 08:58:13

Du glömde: jag är snäll och omtänksam./ M o M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela