tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Höst inspo!!

Publicerad 2014-09-24 22:02:16 i Allmänt,



Ok nu är det verkningen mörkt både på morgonen när man ska upp och framförallt på kvällen när man ska gå och lägga sig. Och idag när jag skulle hem från gymnastiken, herregud vad det regnade!! Det märks att det har blivit höst! 

När jag var mindre fattade jag inte folk som sa att dem tyckte att hösten vad mysig. Jag tyckte bara den var tråkig och dyster men det här året så måste jag säga att jag också tycker det ska bli lite mysigt att sätta på sig tjocka stickade tröjor, tända ljus och bara sitta inne och mysa! 

PS. Imon har jag studiedag! Wieehooow!

Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-25 08:23:42

Du cyklar väl inte ensam hem från gymnastiken nu när det är mörkt? Vi är rädda om dig och tänker på dig! Morfar gillar också hösten, men jag är en vårmänniska. Ha en bra dag i Götrborg!/ M och M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela