tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Johnny bulls

Publicerad 2014-09-30 22:20:50 i Allmänt,

Jag går fortfarande runt i mina vita låga converse i skolan och jag tycker att det börjar kännas för vår/somrigt. Det funkar väll ett tag till med snart är det dax att byta! 
Jag tycker det är suuupersnyggt med boots på hösten. Det ser så himla fräscht och stilrent ut. Ett par som jag gärna hade velat ha är ett par Johnny Bulls. Dem kostar tyvärr runt 1000-1200kr och för min del är det ganska dyrt! 

 
Jag skulle vilja ha antingen svarta eller mörkbruna låga eller mellan höga isåfall. Det ända som skulle vara lite tråkigt är att ganska många redan har dem men jag känner att det inte skulle spela så stor roll eftersom dem är såpass snygga! 

Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-01 14:43:08

Snygga, men dyra!/ M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela