tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

MacBook Air

Publicerad 2014-09-26 23:45:12 i Allmänt,

När vi började i 6:an så fick alla varsin MacBook Air. Eller fick och fick, vi fick låna dem! Nu har jag haft min i två år och jag tycker den har funkat helt okej. Jag har fått blåsa den en gång för att den var full hela tiden även om jag inte hade någonting kvar på den. 
Annars har den bara blivit lite kantstött på två utav hörnen vilket jag tror är väldigt lätt hänt på Airen. 

När vi fick dem tyckte väll nästan alla att det var helt sjukt att vi fått en utav dem dyraste datorerna man kan välja, och nu två år senare så har även kommunen kommit på att det blev för dyrt med alla datorer och framförallt lagningar och ger därför IPads till eleverna i 6:an. 

Jag är super nöjd att vi fick datorer i allafall! 




Kr@m Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela